Karata Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 min avatar e ju klart bäst MIGHTY DUCKS OF ANAHEIM!!!!!!!!!!!!!! rättning... laget heter anaheim mighty ducks... ja vill inte va dum men rätta inte om du inte vet PS.ja har målat den själv.PS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 neee du har väll inte målat den där själv????? och jag tycker att ozoon och joy har dom snygaste avatarerna av dom jag sett nu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 neee du har väll inte målat den där själv????? jag tycker att ozoon och joy har dom snyggaste avatarerna va dom jag sett nu!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 min avatar e ju klart bäst MIGHTY DUCKS OF ANAHEIM!!!!!!!!!!!!!! rättning... laget heter anaheim mighty ducks... ja vill inte va dum men rätta inte om du inte vet PS.ja har målat den själv.PS ok jag vill inte vara dum heller... men det beror ¨på vart man kollar som dom heter dom olika sakerna... men tillbaka till tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 neee du har väll inte målat den där själv????? och jag tycker att ozoon och joy har dom snygaste avatarerna av dom jag sett nu!! jo de har ja trodde du ja skulle ljuga heller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 27 November 2003 Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 chain har gjort min !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 27 November 2003 Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 Jag har skickat ett pm till zyper men han har inte varit inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 27 November 2003 Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 neee du har väll inte målat den där själv????? jag tycker att ozoon och joy har dom snyggaste avatarerna va dom jag sett nu!!! tackar för det... och jag tror inte heller att karata har gjort sin själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 nej dom heter mighty duck of anahiem eller nu hur det stavas. men jag ska byta avatar nu tror den här är så ful. för ja har skrivit namet själv men inte blixten pm:a mig om du vill ha en... ha med beskrivining av hur den ska se ut! Jag vill ha en avatar. En som passar, helst. Snälla? :D :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.