0013 Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 WW2 är ett annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 WW2 finns äns inte och det kommer atagligen inte komma eftersom inte zelda spel hitils har haft en 2:a på slutet och det nya Cel-Shading zeldat heter Tetras Trackers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 "Täcknamnet" är WW2 men... Det kommer att heta någonting som har med hästen att göra... Hur vet du det?.... Att det ska heta nåt som har med hästen att göra?.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 jag måste bara köpa det när det kommer har alla zelda spel till gc collektors edition och wind waker jag måste köpa nästa!!!! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 jag måste bara köpa det när det kommer har alla zelda spel till gc collektors edition och wind waker jag måste köpa nästa!!!! :rolleyes: Men då har du ju inte alla zelda-spel på gamecube.... På CE så står det ju att man kan köra hela serien på gamecube.... Fast då behöver ju man game boy player.... Men ändå.... Och du glömde också.... Four swords plus.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 vissa säger att det ska hetta: return of ganon eller något liknande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Jag tror att det kommer heta The Legend of Zelda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 vissa säger att det ska hetta: return of ganon eller något liknande Det är det första zelda-spelet... Enligt mina källor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 vissa säger att det ska hetta: return of ganon eller något liknande Coolt namn!.... Det skulle ju bli en bra undertitel till det nya zelda..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg