Jojjon Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Skrivet 28 Maj 2004 Hej allihopa jag har en halo 2 video här som visar hur man kör multi player och sånt med nya vapen och allt och då undrar jag hur lägger jag inte den här. Den e 8 min. och äger jävligt hårt fast d e dålig bildkvalitet. Citera
CS_nörd Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Skrivet 29 Maj 2004 villken sidan kan man se på multiplayer på halo2???? vet bara en sida där man kan kola hela första banan och vet du när det kommer ut? Citera
Reyals Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Skrivet 29 Maj 2004 villken sidan kan man se på multiplayer på halo2???? vet bara en sida där man kan kola hela första banan och vet du när det kommer ut? men berätta den sidan då? Citera
Jojjon Skrivet 31 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 31 Maj 2004 trycker du på den här addresen kommer du till trailern direct http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_hal...3_2k3_8min.html Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.