Bullaregott Skrivet 29 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 vaddå? PLUS? är det den dära arga gubben på tv eller? nej man får inga spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bullaregott Skrivet 29 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Kan man inte anmäla dom eller nåt? I fall det inte funkar skriv då till PLUS! hur anmäler man då? han bor typ i bangkok han som ansvarar för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Man anmäler till allmäna reklamationsnämden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 jah köper spel från TRADERA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Jag beställde spel från www.gamefreak.biz för ca 3 veckor sedan. Leveranstiden skulle vara ca 2 veckor, jag blev lite misstänksam så jag sökte lite om sidan. Där hittade jag andra folk som var skit arga för att dom hade betalat och inte fått några spel. En människa hade väntat i 17 månader. Jag bara varnar er beställ aldrig ifrån www.gamefreak.biz eller liknande! :angry: :angry: :angry: :angry: du har väl inte betalat än får jag hoppas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 vilka sidor är seriösa då? Ginza är skit bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bullaregott Skrivet 30 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 (Schassen @ 30/05-2004 11:16:57) Jag beställde spel från www.gamefreak.biz för ca 3 veckor sedan. Leveranstiden skulle vara ca 2 veckor, jag blev lite misstänksam så jag sökte lite om sidan. Där hittade jag andra folk som var skit arga för att dom hade betalat och inte fått några spel. En människa hade väntat i 17 månader. Jag bara varnar er beställ aldrig ifrån www.gamefreak.biz eller liknande! :angry: :angry: :angry: :angry: du har väl inte betalat än får jag hoppas? jodå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 (redigerat) har du fått spelet hur mycket kostade det Redigerat 1 Juni 2004 av kalle_anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 (redigerat) www.pricerunner.se? Redigerat 1 Juni 2004 av Bumble Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 (Bullaregott @ 30/05-2004 14:32:00) (Schassen @ 30/05-2004 11:16:57) Jag beställde spel från www.gamefreak.biz för ca 3 veckor sedan. Leveranstiden skulle vara ca 2 veckor, jag blev lite misstänksam så jag sökte lite om sidan. Där hittade jag andra folk som var skit arga för att dom hade betalat och inte fått några spel. En människa hade väntat i 17 månader. Jag bara varnar er beställ aldrig ifrån www.gamefreak.biz eller liknande! :angry: :angry: :angry: :angry: du har väl inte betalat än får jag hoppas? jodå ajdå...spelet var inte så himla dyrt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
[PC]Boot Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 CDON.com Webhallen Köp där! Dom är iallafall seriösa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bullaregott Skrivet 1 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 tre spel kostade 257. kr spel som ligger på 1 skiva kostade 75 spel som ligger på 2 skivoer lkostarde 105 och de på 3 135 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.