Gäst Red_fox Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Skrivet 29 Maj 2004 Ä de nån som vet hu man bygger en ljud dämpare till mopeder? Ä de nån som kan formeln? Citera
Ozoon Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Skrivet 29 Maj 2004 formeln? formel brukar oftast vara till kemiska saker, som tex O2 är syre och H2O är vatten... Citera
Gäst Red_fox Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Skrivet 29 Maj 2004 2 Men de finns ju matte-matiska formler t.e.x. E=mc . De ska finnas nått sätt att räkna ut så de blir rätt motstånd i ljud dämparen,& de ä det ä den jah undrar hur man räknar ut Citera
Schassen Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Skrivet 30 Maj 2004 jag föreslår att du går till en affär som säljer mopeder och frågar vad en sån kostar eller frågar hur man bygger en sån Citera
Rallypacker Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Skrivet 30 Maj 2004 (redigerat) Jag har också en puck Dakota! Den rockar! Och jag håller med schassen!Annar kan du gå in på en seriös mopedsida! Redigerat 30 Maj 2004 av Zion Citera
Apoca Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Skrivet 30 Maj 2004 jag tror det är olagligt att köra med en hemgjord ljuddämpare, eftersom den bara får låta en viss DB, så köp istället, iförsig så finns det inte orginal till push längre men det finns att köpa andra ljuddämpare som passar till munstycket, kostar väl 500 spänn eller något, har också en Push Dakota som rockar fett! Citera
Gäst Red_fox Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Skrivet 30 Maj 2004 jah vet att de bara få va en viss DB,men ä de nån som kan svara på min fråga nu? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.