pollenallergi Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Jag tror de försöker blåsa dig på din gubbe.. gör en liten skit gubbe och ge passet och namnet till den och se vad som händer.. kanske tweak har gjort den vad vet jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Hur skulle han kunna fixa en massa deg på sidan då? Har han hackat sig in lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rex92 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Jag skrev att jag inte skulle säga mitt lösen istället!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 den sidan e gammal...jag testade en gång med en dålig gubbe som jag inte använder..men jag fick så klart inget ..men ingen har varit inne på min vad ja vet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 jag skrev: användarnamn:mej_lurar_du_inte lösenord:moget? sida/weast east:hmm jag är höger =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 det var inte snällt gjort men rätt åt de ()dom) men man stava de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 db master tycker du att det är snällt att lura folk lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 nääää....men tänk nu lite ness man de vill ju bara har lösen till gubben så dem kan sno den (much evil) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Smart du.... Du tyckte det var taskigt när 0011 skickade in det där han skrev... tänk lite sj.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tweak Skrivet 14 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Jag tror de försöker blåsa dig på din gubbe.. gör en liten skit gubbe och ge passet och namnet till den och se vad som händer.. kanske tweak har gjort den vad vet jag... vadå jag mistänker du mej lr fy F*N dej kan man ju inte lita på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Nepp man borde värkligen inte ge ut sitt lösen till några man inte känner skärskilt på en sida som kanske 20 pers har sen får de veta om ditt lösen och anv ur dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Dexxa- Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Man ska aldrig ge ut LÖSEN till någon du inte känner eller inte litar på.. Gå inte på adresser som Slutar på .reklam Det är folk som har skapat egna sidor med .reklam :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.