JYCKEN Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 http://faqsmedia.ign.com/faqs/image/prssharpedo_160.gif det står på "area" i pokedexen att den finns på några ställen. Men jag möter den aldrig :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kurdish_gangstah Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 du kan fiska upp den med super rood men den är rätt så sälsynt så du får hålla på i typ 5-10 min. så gjorde jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 ojoj.. det blev två inlägg men åk till pacifidlog town och fiska upp den men jag säger att du åker till stället där Feebas finns och fiskar upp Carvhana istället för Sharpedo! träna den en lv och du får den på 34 typ.. jag har den på 34 (Sharpedo då)tror jag.. men man bara tar med super rod... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kurdish_gangstah Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 jag fånga sharpedo vänster om pacifidlog elle vad den nu hette med super rood Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 (redigerat) du borde ju leta upp carvhana också för det e nergraderingen av sharpedo!! inlägg 650.. :D Redigerat 29 Maj 2004 av Smaragd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYCKEN Skrivet 30 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 du borde ju leta upp carvhana också för det e nergraderingen av sharpedo!! okej, men tack. det viste inte jag :lol: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg