kurdish_gangstah Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 vart kan man få rainbow wing på pokemon silver????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 det brose på vilket spel du har... om du har guld får du det av killen i radio tower när team rocket är besegrade där.. då ger han dig den på guld.. har du silver är det i staden där brock e nånstans.. i museumet kanske... OCH POSTA DETTA ÄMNET I GBC FORUMET!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 FEL FORUM! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 jag har redan anmält och sagt att det ska flyttas!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kurdish_gangstah Skrivet 29 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 vart kan man få rainbow wing på pokemon silver????? hej igen.. asså ingen i det andra forumet svarar kan inte du säga åt mig?.. hur får man Strenght i pokemon silver??... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 FORTFARANDE FEL FORUM!!! SKRIV DÄR, NÅGON GÅNG KOMMER DET. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 skriv ett PM till mig jag kan allt om spelen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg