💬
Logga in
Fuska.se

Sagan Om Ringen...

17 svar · startad

Trådstartare #1

Är det nån som vet om det kommer en DVD-box med alla tre filmerna i....Sagan om ringen, Sagan om de två tornen och Sagan om konungens återkomst....Mena det att det kanske är lite onödigt att köpa alla tre filmerna om det ändå kommer ut en hel box med alla tre filmerna, kanske blir billigare....???

JO det kommer nog snart... Men man får väl hoppas att alla 3 kommer ut i Extenden Version Box också!

det e ju kalrt att den gör dom e ju så bra

Jo det har du rätt i ullbergan men ändå...

1 Jun 2004

det skulle vara bra om det kom en film med alla tre. först så 1,2,3 på rad

så det var hela trilogin i samma film

såklart det kommer en trilogi box, men jag skulle hellre vilja ha en box med trilogin OCH Bilbo

2 Jun 2004
Baron

Är det nån som vet om det kommer en DVD-box med alla tre filmerna i....Sagan om ringen, Sagan om de två tornen och Sagan om konungens återkomst....Mena det att det kanske är lite onödigt att köpa alla tre filmerna om det ändå kommer ut en hel box med alla tre filmerna, kanske blir billigare....???

Jag såg en box på game tror jag för 699 kr med alla tre filmerna.

(eller så var det 599)

Jo det har jag också sett Oden! Jag tror jag ska köpa den men jag undrar om jag ska vänta tills Extendend Version kommer ut.

4 Jun 2004

det skulle vara bra om det kom en film med alla tre. först så 1,2,3 på rad

så det var hela trilogin i samma film

Kommer det till videon också? Har sett alla 3 på bion. Men det hade varit härligt med alla 3 i följd i en och samma film.

såklart det kommer en trilogi box, men jag skulle hellre vilja ha en box med trilogin OCH Bilbo

jag tror att tom snart ska göra den det va någon som hade köpt licensen för filmen
(Oden @ 02/06-2004 18:34:16)

(eller så var det 599)

Vad är Extend version.
(Master_Link @ 04/06-2004 21:51:03)
(Oden @ 02/06-2004 18:34:16)

(eller så var det 599)

Vad är Extend version.

det är de oklippta versionerna alltså det är ca 30 min extra film som inte visades på biografen. dem är helt klart bättre än de vanliga, oklippta filmerna.

tro inte mig om ni inte vill men jag har varit och tittat på inspelningarna i Nya Zeeland. Man Fick värsta "en mille" autografer. Jag älskar Sagan om ringen forever!!

5 Jun 2004

det blir väll typ 1 timma mer på extent edition

det finns såna dvd-boxar att köpa, men det är billigare att köpa var för sig.

Moderator Moderator

Jo det har jag också sett Oden! Jag tror jag ska köpa den men jag undrar om jag ska vänta tills Extendend Version kommer ut.

det e värt att vänta tills alla 3 kommer på extended!

tro inte mig om ni inte vill men jag har varit och tittat på inspelningarna i Nya Zeeland. Man Fick värsta "en mille" autografer. Jag älskar Sagan om ringen forever!!

är det SANT!? lycko dej... :blink:
1 Jul 2004

det tycker jag också köp en var för sej

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in