Gäst Soffan Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 är det några som är medlemmar på: http://www.ffsverige.nu ?? Om ni är det så svara... Eller så kan ni ju bli medlemmar! Citera
DanniQ Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 Jag är inte medlem. Vad gör man på det? Citera
Gäst Soffan Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 Det är en Final Fantasy site och där kan man chatta i forumen, hitta polare och varje gång man är inne eller skriver ett forum inlägg, Gästboksinlägg eller mail så blir man starkare och så kan man fajtas på sidan fast jag har itne gjort det än. Citera
DanniQ Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 (redigerat) Okej, jag kanske blir medlem då! ;) Medlem nu, jag heter DanneStorm Redigerat 1 Juni 2004 av DanneStorm Citera
Gäst Soffan Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 Nejdå det är helt gratis och man behöver inte ladda ner något. Detta är helst för dom som gillar Final Fantasy. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.