Gäst Soffan Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 Var det någon som såg den i söndags? Jag såg den och jag tycker det är en fantastiskt krigsfilm som berättar hur blodigt det var i Andra Världskriget. Vad tycker ni andra? Citera
Gäst Soffan Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 Jag spelade in den men det blev något fel på VHS så jag ska nog köpa den på DVD kanske... Citera
Skywalker Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 har redan den, men den är väldigt bra. ger en bra bild hur hemskt krig är, krig är ju inget coolt precis Citera
Kanji Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 Såg lite av den... Såg först på Dirty Dancing... (Kalla mig fjolla om ni vill) Men jag tycker att Upham var asdum när han inte hjälpte Mellih när han höll på att bli dödad, och blev dödad av en tysk! Den fegisen, han kunde ha gått in i rummet och skjutit ihjäl den där tysken och räddat Mellih! :angry: Citera
Gäst Soffan Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 Ja en som tycker likadant som jag. Jag blev också förbannad på honom. Han är så j*vla dum... Citera
K.K. Slayer Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 (redigerat) håller me till 99% ;) 1% säger att han är för rädd <_< Redigerat 1 Juni 2004 av Sonic. Citera
Gäst Soffan Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 Jo han är skit sjuk. Vilkentyckte ni var grymmast i filmen. Jag tyckte krypskytten och den där killen som ville att den där tysken skulle bli dödad. Hoppas ni vet vilka jag menar. Citera
K.K. Slayer Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 han som sitter uppe i klocktornet och snackar om gud samtidit som han skjuter ;) Citera
Kanji Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 Håller med, han är skicklig med geväret också. Men en jag inte gillar är Reiben! Några som är dumma också är: Upham och ingen mer. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.