Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

har nån hört Barthezz Infected (orginalmix) Asbra så jäv*a skön som f*n(det är så jag uttrycker mig).Mums.

(sorry) ladda ner den orginalmixen finns inte men ta >bara!!!< infected de andra är inte så bra

Redigerat av Djurgården
Skrivet

laddar up den på exempel briefcase.yahoo.com/ där ligger mina, och min, har en till låt, skulle verklinen vilja höra dina Trance/techno, men för att kunna ladda ner dom så inte du och jag bara ska kunna lysna på dom, ändra dom till Mp3 eller något annat, eller skicka dom till mig så fixar jag det...

jag undar vad Bombfunk Mc's - Freestyler är för någon musik klass? vissa kanske inte kommer ihåg den men, jag tror det är typ techno eller trance eller något i den stilen, någon kanske kunde svara på det, föresten den är väldigt bra för att komma från våra grannar i finland.

(till moderatorerna deta är väl knapast en §1.13? ingen omrösning vi diskuterar faktis, bara en påminilse så ni inte för för er något)

Skrivet

Ozoon bra att du säger så för du är säkert en liten dansbandspundare, men alla har ju rätt till sin åsikt, det som är synd var nog att många INTE bryde sig...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...