TranceMaster Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 (redigerat) Barthezz En låt Min låtHär är den! Tror jag? Redigerat 4 Juni 2004 av Djurgården Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag tycker väl att Trance är "okej". Men jag gillar mer hårdrock, techno, rock, och lite annat. (Inte dansbandsmusik)!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeepingWonder Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Ozoon bra att du säger så för du är säkert en liten dansbandspundare, men alla har ju rätt till sin åsikt, det som är synd var nog att många INTE bryde sig... lol :P trance/techno aeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 (redigerat) Man måste va mallig men jag har gått på Kulturskolan i Stockholm där man kan lära sig att bli musik producent. Jag och några kompisar ska göra en "singel" som vi ska sälja(kanske). Vi har börjat sälja den nu den kostar 10kr! Redigerat 17 Juni 2004 av TranceMaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.