Laithean Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Jag tycker inte om skolan men det ä nyttit att lära sig men ändå lång tråkit. Skriva favorit ämne och dåliga ämen. Skolan är lång tråkig också tycker ni det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Håller med dig till 100 procent. Sämsta:svenska Bästa:Matte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Smästa: historia. Bästa: Idrott Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Jag tycker också att det är skittråkigt.... Sämst är väll religion.... Jag har ingen nytta av det och det är så j***** tråkigt..... Har prov i religion imorgon fast jag bryr mig inte..... Fem religioner har jag prov på.... Roligast är väll.... Hmm.... Jag vet inte om nått är roligt.... Men det får väll bli idrott.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jag tycker det är ganska roligt med skolan för där har man kompisar. Gillar inte: Svenska Gillar: Matte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 §1.13 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg