Gäst PatrikDenStore Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 Mjo, jag behöver klippa en film på datan (Behöver förminska den i två delar), så att jag kan lägga över delarna i varsin skiva, för hela filmen rymms inte på en CD-R skiva, och jag har ingen DVD-R, och har ej råd med en heller. Så frågan är dock alltså, hur klipper man en film på datorn?? :unsure: Citera
Schassen Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Skrivet 2 Juni 2004 jag vet inte hur man klipper filmen i två delar men om du går ut på http://wesellcd.com/shop/default.asp?SetLng=6 så hittar du biliga dvd-skivor,och då slipper du klippa filmen i två delar. Hoppas att mitt svar var till hjälp. Citera
Gäst PatrikDenStore Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Skrivet 2 Juni 2004 Jag har komprimerat innehållet för att minska storleken, men sen da? finns det ngt program som kan minska filerna ännu mera, lr? isf, ge mig länk, plz :) Citera
nikee Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Skrivet 2 Juni 2004 du kan väll ladda ned windows movie maker elle nå annat liknande prog Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.