HenkePenke Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Hur får man uppgraderingen av nincada, Shedinja... det står något med Spare Slot... men vad e det o vart får man det ifrån??? HJÄLP MIG! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Enligt min guide så ska man ha plats i partyt och plats i bältet, vad de nu menar med det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Ja, ha en plats i partyt när du utväcklar nincada så får du han. Jag har han själv. Han har bara 1hp :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HenkePenke Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Okej, skit schysst killar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HenkePenke Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 kan den bara få 1/1 hp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Ja, men den kan bara träffas av super effektiv attaker!!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 japp annars skadar den inte.. man får ju två pokémon när man utväcklar den :P det e bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Det är väl inte supr efectiva träffar. Det är väl om han blir förgiftad eller Burned eller confused. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knibbe Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 när jag utväklar nincada då får jag bara en ninjask Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst G.R.I.M Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Du kanske gör fel vad vet jag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 du får ha högst 5 pokémon med dig!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Pokebollar med pokemon i ja. tomma pokebollar får du ha hur många som helst me dig :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg