Men vi måste fortsätta skicka in poäng.
Va Med I Min Klubb
vet nån hur man blir andraledare i ett gruppforum.
Man måste ha gruppforum 2 sen får nån ge en sak till gruppledaren (eller så kan gruppledaren köpa själv) som heter extra gruppledare eller extra moderator
hur mycket kostar en sådan.Man måste ha gruppforum 2 sen får nån ge en sak till gruppledaren (eller så kan gruppledaren köpa själv) som heter extra gruppledare eller extra moderator
5000 kostar extra moderator och 8000 kostar extra gruppledare. Kolla i affären
Vad är det för skillnad?5000 kostar extra moderator och 8000 kostar extra gruppledare. Kolla i affären
extra gruppledaren kan göra omröstningar. Kolla affären och läs!
okejextra gruppledaren kan göra omröstningar. Kolla affären och läs!
vad mycke det kostar! :blink:5000 kostar extra moderator och 8000 kostar extra gruppledare. Kolla i affären
men hur mycke ska man ge til klubben?
Man får välja. Hittils hjar jag skänkt 315 iaf. Men jag ska skänka mer.
Jag har skänkt ca. 1800.
ja har säkert skänkt 1000p hitills
Inte för att göra dig besviken fierce dirty men verkar det inte lite onödigt att starta ett gruppforum bara för att diskutera sno poäng saken,jag menar,man tröttnar ju efter ett tag
Man skulle inte bara diskutera stjäla poäng saken om du har läst ordentligt
Sorry,men jag orkade inte läsa igenom 15 sidorMan skulle inte bara diskutera stjäla poäng saken om du har läst ordentligt
Men det är intressant. :P(orson @ 06/06-2004 14:55:37)Man skulle inte bara diskutera stjäla poäng saken om du har läst ordentligt
Sorry,men jag orkade inte läsa igenom 15 sidor
ja kan fatta dt orson men ja har läst igenom alla 15 sidor(ja va den allra första medlemen i HSPK
Ja det är det :)
Man diskuterar allt tror jag
kan jag va med?
hur många gånger har du stulit poäng.