Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Ja.... Jag vet inte heller var man hittar det.... Första gången jag spelade det så hade jag nog bara tur och fick frekvensen.... Men andra gången jag spelade det så hittade jag den inte..... Men jag kom vidar iaf för att jag kom ihåg vilket nr det var..... 140.15 är nummret iaf.....

Kan nån säga var man hittar packaget?.... För jag vill veta det även om jag kan nummret.....

Skrivet

Byt kontrollen till port fyra...... Du byter alltså kontrollen från port 1 till port 4 så kan han inte läsa dina tankar....... Och då kan du döda honom lättare....

Är det ingen som vet var man hittar paketet med meryls nr?.....

Viist var scenen innan man mötte honom cool.... När han läste ens tankar och berättade vilka spel som man hade.... Coolt!... "you like action games, you have played the legend of zelda don´t you?"..... Grabbarna på silikon nights har verkligen bra idéer....

Skrivet

Asså om du inte visste det så läser han av ditt minneskort och kollar vilka spel du har sparat! Den kan dock inte se spel som kom efter MGS...

Behöver mer hjälp.. Vart hittar man Sniper rifle så man kan döda Sniper wolf..?

Skrivet

Jo det visste jag.... Men det är ju fortfarande coolt!.... Man hittar sniper rilfle på det stället innan man kom till pshyco mantis... Fast då är det sömnpilar tror jag... Det andra kryppskyttegeväret får man på b2 i första byggnaden man kommer till.... Där man sprängde väggen för att komma till revolver ocelot....

Jag läste också nyss att man hittade meryls nr på baskidan av paketet!.... Fattar ni..... I filmsekvensen så sa han ju att nr fanns på baksidan av paketet!.... Det står alltså på baksidan av själva fodralet till spelet!.... Vilka idéer alltså....

Skrivet

Shit va coolt! Snacka att silicon knights har varit orginella :)

Ja.... Du skulle bara se deras egna spel eternal darkness som jag har.... Det är det fullt med sånna idéer!.... När man träffar ett monster så blir man sämre i sitt psyke och då får man se konstiga saker som t.ex: på ´tvn så kommer det upp att när det är typ 3 monster som håller på att attackera dig så att kontrollen inte sitter riktigt i som gör att man hoppar fram ur soffan och trycker in kontrollen ordentligt.... Fast att den sitter i....
  • Skapa ny...