Skull-Kid Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jag behöver tipps om jag ska byta mitt pokemon colosseum mot zelda wind waker? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Byt! Det skulle jag gjort iaf.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Ja, du ska nog byta.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 OK men jag har redan haft zelda wind waker och klarat spelet en gång och jag har åsså klarat pokemon colosseum på 3 dar hur skulle ni gjort då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jag skulle bytt iaf.... WW är bättre än pokémon colloseum..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Vet faktiskt inte riktigt. Zelda är ju en player. Bara börja om på nytt liksom. Och Poke´mon. Då kan man kanske spela multiplayer eller nåt. Vet ej, men jag hade nog tagit Zelda: The Wind Waker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Nja om du har varvat båda spelen så välj ingen av dom. Ta FF:CC eller något annat spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Ja, ta inte något av dom. Köp något annat istället Kanske SSBM, SMS, MMDD,eller något annat spel som du tycker verkar kul... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 3 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 jag har klarat SSBM, SMS, MMDD,ZWW,FINAL FANTASY,NFS UNDERGROUNDN,FS2,TONY HAWKS UNDERGROUND,POKEMON COLOSSEUM,NHL 2004,NHL 2003,BOXNING 2003,SPIDERMAN det är nog dom jag har klarat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nlu1990 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Jag behöver tipps om jag ska byta mitt pokemon colosseum mot zelda wind waker? É du galen. Colousseum kostar 300 mer än Zelda. Var smart och byta inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Ööhhmm ja då är det svårare. Men är du intresserat av något spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 om du klarat båda spelen varför ska du ha något av dem då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg