Hoppa till innehåll

Pokemon Rubyn


Mara
 Dela

Rekommendera inlägg

Grabbar! Kan ni hjälpa en gamma tanta som mig med en grej?

(Snarare några)

 

*harkel*

 

1, i bergen runt rusturf tunnel, finns det massa paneler. Vad e de bra till?

 

2, vid samma tunnel finns en man som tappat sina glasögon, jag vet var de ligger men kan inte ta upp dem. Nåste jag ha digg eller något liknande?

 

3, Vad skall det vara bra för att ge mina små gullungar bärkompot?

 

4, Vad känar jag på att tävla med andra nördar på pokemon contests?

 

5, Jag kanske e för tidig med min fråga med har någon testat det nya colusesum till GC? E det värt att köpa?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. om du använder secret power på dem kan du ha secret base där.

2. du vet nog inte var dom e du ska inte stå på den du ska sidan om dem och klicka (A) och så tar du upp dem och så säger han att det inte är hans glasögon och så är det black glasses som gör att Dark pokémon blir bättre!

3. T.ex om du har en full restore så sätter du den på en pokémon så kan den fylla på när den känner för det eller så kan du göra som jag skrev på paragraf 2 att black glassesmgör då att dark typeblir bättre och då måste dom bära den :P

4. om du menar dina kompisar med link så kommer det på baksidan av ditt kort och om du menar vanligcontest så kan du få ribbons om du vinner och om du vinner t.ex (kan vara vilken som helst)cool contest i alla ranker med en och samma pokémon en eller två kanske fler gånger så ska du snacka med killen som målar porträtten så kommer han att måla av din pokémon på övervåningen av museeumet i lilycove city :)

5. Köp det jag ska idag eller imorran eller när det nu passar sig för min farsa att beställa det.. det är as bra!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Funderade på min fråga 3...

Var nog väldigt otydlig.

 

Man kan ju tävla i cool tävlingar med mera.

Och i samma hus kan man blanda bär.

äter sedan min pokemon ett sådant så e det ju en eller flera personlighets drag som blir starkare.

 

Hjälper detta mig i strid på något sätt? eller e det bara för att göra min pokemon gullig för domarna i det lilla individuella spel i spelet? ("skönhetstävlingen")

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...