Mara Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Skrivet 2 Juni 2004 Efter som jag e så otroligt pryl galen har jag sugit på colosseum ett tag nu. Men e det värt det? Jag spelar ju bara gb spelen själv och har ingen annan i omgivningen som gillar pokemon. E det värt att köpa om det inte spelas två player? Ni som varit snabba med att köpa det, kan inte ni berätta om det. Det jag läst i tiningarna har inte get mig mycket info...
ville10 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 Jag tycker det är ganska bra. Ville du veta vad man gör också??? Det kommer här. Storymode: Här går du runt i ett RPG äventyr (som game boy spelen). Skilnaden från game boy spelen är att du fångar andras pokemon istället. Det finns inte heller gym. Battle mode: Här kan du ladda ner dinna pokemon från Ruby/Sapphire eller från story mode och spela med dom i 3D.
pollenallergi Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 Jag rekommenderar det starkt... Recension finns på www.level7.nu men den är asdålig.. det är inte som de säger...
Gamer 1 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 Jag tycker att dem flesta recensionerna är dåliga på level 7....
Giga_Bowser Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 (redigerat) Jag tycker spelet är bra. Redigerat 3 Juni 2004 av Ngc-diggare
Skull-Kid Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 tycker spelet är roligt i början men sen så blir det störigt med tränare överallt
Mara Skrivet 3 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 3 Juni 2004 Tack hörni. Jag har hört mer gott om det i dag. Vill verkligen ha det. Men är det verkligen värt om jag inte spelar med någon vän?
Rekommendera inlägg