DanniQ Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Är "Warcraft - Orcs & Humans - Sold Out" något att köpa? Här kan man läsa om det: http://www.webhallen.com/prod.php?id=14062 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 (redigerat) köp trean ! warcraft 3 ska man ha Redigerat 3 Juni 2004 av Bubblar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 3 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Är det inte bäst att börja med 1:an? Jag har aldrg kört det så jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 nja tycker inte jag..1an e skit! =P hade aldrig gillat warcraft innan men sen kom 3an.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 3 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Okej så "Warcraft 3 - Reign of Chaos" är ett bättre val då. Länk: http://www.webhallen.com/prod.php?id=2593 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 nja tycker inte jag..1an e skit! =P hade aldrig gillat warcraft innan men sen kom 3an.. No!!!Lyssna inte på honom, Dannestorm! Han vet ingenting! Warcraft 1 kan vara lite dåligt om man bara tänker på grafiken, men det är askul när man har kommit in i det. +Det är ganska svårt. Men jag rekommenderar nog Starcraft:Brood wars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 (redigerat) lol, köp Warcraft 3: Reign of Chaos, det aeger, Warcraft 1 suger... Och om du gillar Warcraft 3, så kan du ju oxå köpa Expansionen, Warcraft 3: The Frozen Throne, som e ännu bättre... :lol: Redigerat 3 Juni 2004 av PatrikDenStore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 köp absolut inte 1:an eller 2:an köp world of warcraft när det kommer eller gör som patrikdenstore sa om du inte orkar vänta till november......... fast det är bättre att köpa 3:an och expansion och wow när det kommer ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 (Kanji @ 03/06-2004 15:06:58) nja tycker inte jag..1an e skit! =P hade aldrig gillat warcraft innan men sen kom 3an.. No!!! Lyssna inte på honom, Dannestorm! Han vet ingenting! Warcraft 1 kan vara lite dåligt om man bara tänker på grafiken, men det är askul när man har kommit in i det. +Det är ganska svårt. Men jag rekommenderar nog Starcraft:Brood wars. LOL ! vet ja ingen ting ? har spelat alla warcraft spelen. 3an har ja spelat länge nu .. varför ska man köppa 1an lr 2an som suger FETT ! man kan vara 2 lagg med inte allt många soldater skit kass grafik osv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Har du ingen respekt för gamla spel? Jag älskar gamla spel... Förresten såär W2 bra. W3 är misslyckat! Grafiken är den kantigaste någonsin! Dom har gjort Uther till en helt vanlig Paladin! :angry: Dock är Undead ganska härliga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 3 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Ja vilket ska man köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 trean och world of warcraft förstås!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.