Gäst Golden Star Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 det finns ju såna knappar vid inläggen så att man direkt går upp överst på sidan.det skulle vara bra om det skulle finnas en knapp som gör att man direkt kommer ner till sidan!skulle det vara bra? Citera
Gäst Golden Star Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 Nja det tycker jag är onödigt. kanske, men då e den andra knappen lika onödig! ;) Citera
Gäst Soffan Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 Jo det har du rätt i Silver Star för jag använder inte den knappen. Använder scrollen och scrollar mig upp! Citera
Rosenberg Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 Jag tänker aldrig på den knappen. Och om det skulle finnas en 'Till Botten'-knapp så tycker jag den och 'Till Toppen'-knappen kan vara lite större än vad de är nu. Citera
K.K. Slayer Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 ta tag e skrollgrejen till höger och dra snabbt ner.går assnabbt Citera
FireFly Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 Håller nere scroll-hjulet och drar ner, går lika snabbt som att dra i scrollbaren på höger sida, m,en man kan dra sakta om man vill läsa en sak! :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.