Gäst phile93 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 jag ska lungt köpa det när det kommer ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 :cool: et kommer typ kosta säer 2000 - 5000 :gitarr: överdriv inte över 3000 kan det inte kosta !!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 :cool: et kommer typ kosta säer 2000 - 5000 :gitarr: överdriv inte över 3000 kan det inte kosta !!! jo det kommer göra det kanske kosta 5000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 psp kommer ju ut nasta ar och ps3 kommer 2006... <_< B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 PSP är ju ps3 väll?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Helt förvirrad... :blink: PSP är Sonys Protabla maskin som de tänker konkurera ut nintendo med. PSX är orginla maskinen PlayStation. Ett namn så att man inte blandar ihop den med PSone, den bärbara. PS3 är... ja ni fattar. Har jag fel, var god och underätta mig. Bild? Såg den i SuperPlay. Har ingen bra scanner här uppe... har INGEN skanner här uppe så jag kan inte skanna in bilden heller. Är ni säkra på att de (tillverkarna) inte vet hur den ska se ut? Jag skulle vara lätt stressad om jag inte hittat på lådan ett år innan den ska släppas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 dom har runt femtio prototyper.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg