pollenallergi Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 MGS: Vart ska man styra den där missilen man skjuter iväg med Nikita (lr vad den heter)? I början där det är massa el på golvet.. Colosseum(PKMN): Hur gör man för att komma vidare från Pyrite town? Det enda vettiga jag har gjort är att fånga några shadow pkmn.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Du ska klara colosseumet i staden, eller så va de att hitta ett kugghjul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 gå in på serebii.net där fins en gaid på hela spelet det var så jag kom till sista tränaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Först åker du så långt fram det går med missilen och sen så svänger du höger.... Och sen höger igen..... Sen fortsätter du rakt fram.... Sen så kommer jag inte ihåg mer.... Men det är bara en liten bit till så det är nog inte så svårt att komma på den själv.... Du styra in den i en grej så att den förstörs.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Hur gör man så att den där lastbilen startar och kör iväg till Tank hangar igen? Jag har Nuke building lådan men den vägrar köra iväg! (jag ska hämta sniper rifle) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Vilken lastbil?.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Den där när man går in i nuke building.. Jag kommer inte ut därifrån! Jag måste hämta ett sniper rifle! Hur gör man det?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Det finns en sniper rifle i den byggnade du är i.... Gå till det stället som du var innan du mötte pshyco mantis.... I ett såntdärt litet rum så finns sniper riflen.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Har hittat och klarat sniper wolf... Hur tar man sig ur fängelset man blir tillfångatagen till? Revolver snubben bara torterar en hela tiden.. Ska man ge upp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg