robbz Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 finns jätte många bra sidor...men många dåliga också...jag var på en sida som dom sa att om man ladda hem filen skulle man vinna hela tävlingen...men det ända man fick va massa virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 det ser kul ut kanske ska köpa det om någon kan svara på min fråga, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Vaaaaa :shock: . Jag har en till fråga hur får man saker att snurra åt andra hollet http://www.aceuplink.com/software/action/robotarena2/images/tutorials-motors_and_pistons-6.jpg(som bilden visar det är mortorn jag menar)? när di wirar tar du bara counter clockwise så snurrar den åt det andra hpller(clockwise Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 17 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2003 Jag fattar inte var ligger den :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 om du har en motor säger vi. så när du ska wira den så väljer du ju hur den ska snurra. om du bara tar det andra alternativet så snurrar den åt det andra hållet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 18 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 Nej, inte så jag menar när man stoppar in saker i robot holler man på shift för att sakerna ska snurra höger och vänster men hur gör man så den snurrar upp och ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 vilken affär kan man köpa robot arena 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 scream det finns redane en fråga om det förjag skrev den och jag väntar på svar :? från någon skriv var man kan köpa det och måste man ha mycket mgz för spelet jag har bara 500 hehe lite va Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 Man måste väl köpa spelet?Man kan väl inte ladda ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 Nej, inte så jag menar när man stoppar in saker i robot holler man på shift för att sakerna ska snurra höger och vänster men hur gör man så den snurrar upp och ner? det går inte(inte vad jag vet) men det finns speciella motorer som sitter så... men du kan ju kolla readmen kanske... själv har jag slarvat bort min.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 jag gillade robotwars men vad är det här har man typ liv så skadar man som i pokemon eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 man har liv ja! men det kan inte jämföras med pokmenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.