Gamer 1 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 Jag har kommit till sjätte templet på det första zelda som är skitsvårt!....... Och jag tittade på gamefaqs och där stod det att man skulle kunna ta det sista och starkaste svärdet.... Men när jag kom till svärdet så kan jag inte ta upp det.... Vad ska man göra för att kunna få svärdet?.... Den gubben som är där säger: Master using it and you can have this.....) Det är inte det vita svärdet utan det andra man får..... Det svärdet hittar man i kyrkogården.... Jag behöver det svärdet för att lättare kunna klara av Level 6....... Kan någon säga hur man kan ta svärdet?......
Skull-Kid Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 Om jag inte har fel så tror jag du måste ta en sak men jag har glömt vilken sak det är
Gamer 1 Skrivet 3 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 3 Juni 2004 Är du säker på det?..... Hur många isåfall........?
Gamer 1 Skrivet 3 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 3 Juni 2004 Tack så mycket!..... Du är säker på att det var hjärtan man skulle ha?.... :)
Rekommendera inlägg