Hoppa till innehåll

Star Fox Adventures!

Rekommendera inlägg

Gäst Näckros
Skrivet

Jag behöver hjälp för att komma vidare...är på den första "planetdelen" med gruvorna...jag ha just skjutit kanon och fått alla kugghjul...hur kommer man vidare..skall jag blåsa i ngt horn för att kalla på mammutarna...var finns det jag behöver för att fortsätta??????

Hjälp snälla!!!!!! :huh:

Skrivet

Jag behöver hjälp för att komma vidare...är på den första "planetdelen" med gruvorna...jag ha just skjutit kanon och fått alla kugghjul...hur kommer man vidare..skall jag blåsa i ngt horn för att kalla på mammutarna...var finns det jag behöver för att fortsätta??????

Hjälp snälla!!!!!! :huh:

Du ska skjuta med kanonen på krysset. Sen ska du ju hämta ett horn där. Sen ska du gå till ett ställe(du ser var) och blåsa med hornet. Sen ska du rida på mammut och låta mammuten äta pineapples tills du är framme.
Gäst Näckros
Skrivet

Jag har skjutit ner krysset men hittar inget horn!!!!!

var finns det...jag har letat i timmar =(

tack på förhand =*

Skrivet

Jag har skjutit ner krysset men hittar inget horn!!!!!

var finns det...jag har letat i timmar =(

tack på förhand =*

Krysset var som ett skydd åt ett hemligt ställe typ. Du ska gå in dit. Sen så ska du upp till ett ställe där du ser att det är is ivägen. Då ska du smälta isen och gå in där. Och fortsätta tills du kommer till ett ställe utan väg. Men du behöver bara gå rakt över där. Sen så kommer du fram till hornet.

PS: Hornet är infryst i is. Så du måste smälta.

Gäst Näckros
Skrivet

Jag har gått in bakom krysset och hittat grottan med kugghjulet..men jag hittar inget annat med is!

Skrivet (redigerat)

Har du hittat ett kugghjul?!?? hhmm... Få tänka lite nu. Finns det ingen bro som man ska gå över med hjälp av kugghjul. Jo visst. Har du lämnat alla kugghjul som du hittade i igloon och bakom eldporten? Och den du hittade nyss. Du ska nog inte in i krysset. Du ska gå och lämna kugghjul längre ner. Om du står vi krysset så ska du lite längre ner alltså. Du ska över en bro. Sen så kommer du nog rätt.

Redigerat av Jonte The Winner
  • Skapa ny...