finaly_man Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Har ni hört om det? Det är celshading (stavning) grafik som i TWW. Har nån en sajt där det står mera, jag vill läsa isf. ' Zelda TWW är ett bra spel, TWW2 likaså? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Är du lite efter?.... Det nya zelda kommer inte heta TWW2 och det kommer inte att ha celshading.... Gå in på nintendo.com... där står det mer om spelet och där finns det en trailer också..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Det är du som är efter. Det kommer ett WW2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 3 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Så mycket vet jag att det heter Zelda the Wind Waker 2, men thx för länken. jag har aldirg kunnat det helt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Det är du som är efter. Det kommer ett WW2. Nej.... Det kommer det inte.... Det nya zelda har ingen bestämd undertitel än!.... Åhhh,.,.,. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 (Link64 @ 03/06-2004 20:41:30) Det är du som är efter. Det kommer ett WW2. Nej.... Det kommer det inte.... Det nya zelda har ingen bestämd undertitel än!.... Åhhh,.,.,. Det kommer 2! nya Zeldan ett cel-shading och ett inte... cel-shading spelet heter: Tetras Trackers och 3D spelet har ingen bestämd under tilyel som du sa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Men det är ju ett spel av tre i the legend of zelda four swords + som ska komma till NGC..... Fast tetras tracker kommer inte med i europa versionen..... :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 3 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 På http://www.zeldaw.reklam står det att det heter TWW2, men så är webmaster 11 år också. Han har faktiskt gjort den sajten! Snygg, men TWW2 är fel isf :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Ja.... Det är fel.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 vet nån när det nya zeldat släpps i sverge och hur många block tar det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Nej.... Och det släpp väll i slutet på nästa år skulle jag tro.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 ok men om det sleps i slutet av nästa år kanske när kommer zelda wind waker 2 då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg