Hoppa till innehåll

Zelda Tww2?

Rekommendera inlägg

• Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Men det är ju ett spel av tre i the legend of zelda four swords + som ska komma till NGC..... Fast tetras tracker kommer inte med i europa versionen..... :( :(

Det heter four Swords Adventures faktiskt. Föresten skulle det komma ett WW2 som inte är FSA(TT) Eller det nya fula grafik spelet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo.... Det heter det nog med det stod i en utav mina tidningar att det hette the legend of zelda four swords +.......

Förresten så ska det komma ut tre zelda spel.... Zelda four swords adventures-NGC, zelda (obestämd undertitel)-NGC och zelda minish cap-GBA....

Så det ska inte komma ut något zelda som heter TWW2.... Och förresetn så tycker jag inte att det nya zelda har dålig grafik.... Och det är ju inte färdigt än heller....

Redigerat av Link64
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kan inte heta The Wind Waker 2...

Majoras Mask var en uppföljare på Octarina Of Time, och inte hette den OOT2.

Alla namn till zelda-spelen (åtminstone dom i 3D) baseras på ett visst magict item som finns i spelet (Tids-Octarinan, Majora masken, Vindväckar-staven)

Så detta spel kommer som dom andra spelen heta något som har med i spelet att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*suck*

de kommer INTE heta The Wind Waker 2, för isånafall skulle de deffinitivt vara Cel Shadat, ellerhur? och då skulle link vara barn, för de är han ju i TWW 1...

och de finns inget spel som heter Zelda **** 2, förutom Zelda 2 till NES.

Detta spel kommer som alla andra spel bli namngett efter ett föremål eller en händelse eller plats i spelet...

MÖJLIGTVIS kommer de kanske se ut såhär:

The Wind Waker 2

The Magic Flute Of Dimensions

de kommer inte heta The Flute Of Dimeansions, men jag tror ni förstår vad jag menar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...