Gamer 1 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Det kommer inte att komma något WW2!.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 jo det ska komma ett ww2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Men det är ju ett spel av tre i the legend of zelda four swords + som ska komma till NGC..... Fast tetras tracker kommer inte med i europa versionen..... :( :( Det heter four Swords Adventures faktiskt. Föresten skulle det komma ett WW2 som inte är FSA(TT) Eller det nya fula grafik spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 (redigerat) Jo.... Det heter det nog med det stod i en utav mina tidningar att det hette the legend of zelda four swords +....... Förresten så ska det komma ut tre zelda spel.... Zelda four swords adventures-NGC, zelda (obestämd undertitel)-NGC och zelda minish cap-GBA.... Så det ska inte komma ut något zelda som heter TWW2.... Och förresetn så tycker jag inte att det nya zelda har dålig grafik.... Och det är ju inte färdigt än heller.... Redigerat 4 Juni 2004 av Link64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Det sak det visst. På GamePlay sa dom det. På FSA finns Navi Trackers, Hyrule ADventure och Shadow Battle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Det kan inte heta The Wind Waker 2... Majoras Mask var en uppföljare på Octarina Of Time, och inte hette den OOT2. Alla namn till zelda-spelen (åtminstone dom i 3D) baseras på ett visst magict item som finns i spelet (Tids-Octarinan, Majora masken, Vindväckar-staven) Så detta spel kommer som dom andra spelen heta något som har med i spelet att göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Det var faktiskt TWW som var OOT:s förföljare. MEN DET KOMMER ETT ANNAT ZELDA SPEL SOM HETER WW2 OCH INTE ÄR DOM NYA!!! HAR NI FATTAT?!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Det kommer inte komma ett spel som heter TWW2!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Då skulle det nog gå att boka på webhallen som det gör med det andra spelet.... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Cocos: Det gör det visst. Och jag har inte stulit dina poäng*vissling* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 *suck* de kommer INTE heta The Wind Waker 2, för isånafall skulle de deffinitivt vara Cel Shadat, ellerhur? och då skulle link vara barn, för de är han ju i TWW 1... och de finns inget spel som heter Zelda **** 2, förutom Zelda 2 till NES. Detta spel kommer som alla andra spel bli namngett efter ett föremål eller en händelse eller plats i spelet... MÖJLIGTVIS kommer de kanske se ut såhär: The Wind Waker 2 The Magic Flute Of Dimensions de kommer inte heta The Flute Of Dimeansions, men jag tror ni förstår vad jag menar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Cocos: Det gör det visst. Och jag har inte stulit dina poäng*vissling* om det ska heta WindWaker 2 så har dom gjort världens miss för en tvåa på slutet låter så j*vla fult! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg