pollenallergi Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Visst, jag hoppas oxå på att det blir vanlig 3d... faktist... Fast cel shading är ju oxå bra... =P.. den som lever får se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Jag vill inte ha det där mörka nya Skiten. Men som Zelda f*n måste man. Hoppas den kommer en special utgåva i CS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Jag tycker att den grafiken är fantastiskt snygg redan nu.... Men det är ju inte ens färdigt än..... Och jag tror verkligen inte att dem kommer att göra om det i cel shading..... Vad är det som är så fult med det nya zelda?....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Mörkt, Link har ögon skugga istället för ögon fransar, hans tänder ser ut som Snus, Han har nästan ihop växta ögonbryn, Han ser ut som Robin Hood mer än Link, Det är inte CS och lite till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Jaja.... Alla tycker väll olika.... Men själv så tycker jag att tänderna inte ser ut som snus...... Och jag tycker inte att något av det stämmer men.... Hur tycker du resten ser ut som då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Som jä*la humbug kalaset Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Humbug kalaset?.... Vad menar du?.... Själv så tycker jag att det ser skitsnygtgt ut.... Tänk på att det inte är färdigt än.... Det är långt ifrån färdigt och då kan det hända mycket.... Då kanske han inte har tänder som ser ut son snus(som du tycker).... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Visst ser det mer ut som Härskarringen när han rider på Epona och slåss. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Nej.... Det tycker jag inte,.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Men den kommer att komma ut! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Nej.... Inte WW2..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Jo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg