Backspace Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 Finns det något fusk till SuperSmash bros på multiplayer? Min kompis har skaffat det och jag hade tänkt ha lite kul genom att fuska! Har nån något fusk? :twisted: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 de här e inge fusk, snarare ett tips, men iaf... när man kör multiplayer och team, och man dör, så kan man trycka på start. då själer du ett liv från din kompis! :twisted: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 eller ta C falcon och kör Falcon punch! du blir oslagbar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 man blir inte alls oslagbar om man bara använder falcon punch det är jätte lätt att komma undan. det är bara slår falcon åt höger hoppa över honom och slå honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 håller me...man kan också använda skölden ooch sedan rulla bakom honom och slå till han med en Sida + A attack... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 21 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 Men det där är ju inget fusk, Bara tips! Jag vill ha fusk! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 Att stjäla liv från din kompis hade väl ändå varit nåt Donald? Det dragon skrev.. Själv så tycker jag inte det är så svårt att undvika någon attack =) Jag tar skölden och rullar runt honom några gånger för att förnedra motståndarn, sen så slår jag också vidare, har övat på bara det i nåt år, mycket annat också =) Är nöjd med min SSB teknik faktiskt.. (skriv nu bara inte att jag skryter, jag var nära på att vinna en SSB tävling, en stor sådan) Donald.. Är detta fusk för dig? Isåfall klickar du bara =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Skryt lagom! Jag skämtade bara. Men vad var det för tävling du var med i? Du skulle ju gå ut som segrare. PS: Jag är jävligt nöjd med min taktik på Super Smash Bros. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 jag kollade på den sidan som joy gav donald duck genius och egentligen behöver man inte trycka A+B+R+start utan det räcker med bara START om jag minns rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 Då minns du helt rätt. Men han tog det från något fusk. Men man behöver bara trycka på START. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 jag tycker att du borde vara kirby...kan kan flyga (hoppa) 6 ggr... han är bland de bästa att ta sig tillbaka till lpattformen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 det finns väl inga riktiga "fusk", snarare tips Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg