0014 Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 ja, det är det jag hela tiden försökt att säga... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Men varför finns denna tråd då??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 jag kollade på den sidan som joy gav donald duck genius och egentligen behöver man inte trycka A+B+R+start utan det räcker med bara START om jag minns rätt Du har säkert rätt för jag har ju inte lagt ut de fusken på den sidan, jag bara visade det för man kan ju säga at tdet var lite av fusk där ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 jo..det fattade jag men det var lite onödigt att skriva alla det där tecknen innan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Det var det väl inte alls. Så var ju själva fusket när någon upptäckte det, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 jo men det funkar bara om man är i lag väl.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Ja, det gör det. Det funkar iallafall inte på 1 player! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 nej... det har du rätt i... vilken bana på 1.player mode tycker du är roligast på SSB...jag gillar mest när man möter 8 Kirby och när man möter fighting polygon.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Varför starta en diskution om SSB när det för det första redan finns en tråd för det, och för att denna tråden handlar om nåt annat, SSB fusk, så det är väl onödigt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Men det finns inga mer fusk. Så vad finns det annars att göra med tråden? Låsa den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg