Sleeping Dragon Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 man kan ju också få två mudkip även ifall man inte byter. Det går bara om man fick en tjej från början. man bara lämnar in en marill och en mudkip på day care. sen får man ett ägg sen när det kläcks blir det en mudkip. jag har tre Swampert Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 pojk marill+ tjej marill=azurill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HenkePenke Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 nee... asså... du kan ta en marill tjej och en marill kille på dagis så blir de azuril... man behöver inte lax+sea insence på dom... testa själv får ni se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luke Almighty Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Jag la in Pikachu, tjej och Manectric, kille = Pichu! Och Jag hade Marill, tjej och Azumarill, kille...Först hade marill Lax insence, sen Sea och det blev endå 2 Azurill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Lax Incense har man på en wobufett om man vill ha en wynut, och sea incense har man på en tjej Maril om man vill ha Azurill. Det står på serebii.net Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg