SlippinG Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 alla topicar handlar ju bara om ex ratchet an dclank eller nått.. alla e ju likadana varför klistrar ni inte en av dom och låser dom andra???
Ratchet Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 Alla handlar ju inte alls om Ratchet and Clank! Jag tycker att det är mer kingdom hearts!Men att det är mycket ratchet and clank just nu kan jag hålla med om!
SlippinG Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 4 Juni 2004 det var inte det jag syftade på det jag menade var att modsen eler admin borde klisstra eftersom det finns ganska många.......
Gäst zego Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 eller typ som vilket spel ska jag köpa och vilka spel har du!
SlippinG Skrivet 5 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Juni 2004 ja det e de jag menar.. väntar bara på en mod eller admin nu
Ratchet Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Skrivet 5 Juni 2004 En av Ratchet and Clank trådarna är ju låsta nu!
Gäst max99 Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Skrivet 5 Juni 2004 fattar inte varför..... varför låser admin någon annans tråd bara för att en annan e typ likadan????
Ratchet Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Skrivet 5 Juni 2004 För att det inte skall finnas för många likadanna trådar!
Dannie Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Skrivet 5 Juni 2004 Nej sånna trådar blir till slut en djungel av inlägg. Folk ställer samma fråga om och om igen eftersom ingen orkar bläddra igenom 30 sidor med inlägg. I längden blir det bättre om varje topic har en skyst rubrik så man iaf vet vart man ska vända sig.
Ratchet Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Skrivet 5 Juni 2004 Men den tråden som heter photoshop har 50 sidor men den har fortfarande inte spårat ur! Det var kanske lite off topic! Om det var så så ber jag om ursäkt!
Dannie Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Skrivet 5 Juni 2004 Tjaa den behöver inte vara urspårad. Men grejen är att man BÖR helst leta igenom hela tråden efter svar innan man frågar något... Ingen orkar detta. Det blir dessutom svårt att hålla koll på vad som skrivs när det kommer så fruktansvärt mycket inlägg på ett och samma ställe.
Rekommendera inlägg