SlippinG Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 vet nån vad för serie som kommer visas under sommarlovet? brukar kolla på det ibland :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Det kanske står på svt.se men jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 oj nu var jag lite otydlig :P på tv4 varge morgon menade jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jaha jag trodde på 1:an, men jag har inte 4:an... Men kolla på tv4.se där kanske det står något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Sommarlovs morgon xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 dom brukar visa anime serier som pokemon eller sailor moon tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag har ett tips! Vänta tills sommarlovet börjar då kan man se på tv:n vad som börjar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag har ett tips! Vänta tills sommarlovet börjar då kan man se på tv:n vad som börjar! du va inte seriös där va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Tv4 kommer att visa an anime som heter Yugi nästa höst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 vet du vad den handlar om?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 int så mycket precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 dom brukar visa anime serier som pokemon eller sailor moon tror jag Ja, poke´mon kanske de visar. Men Sailor Moon visas väl på 5:an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.