💬
Logga in
Fuska.se

Han Som Spelar Voldermort I Harry Potter 4:an

46 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare

Det stämmer, men som Rowan Atkinson inte som Mr Bean, Rowan är faktiskt inte en sånklant som Mr Bean, han har varit med i många våldsfilmer !

Nivå 2 · Novis

1. Fyrans film håller på att spelas in nu.

2. Det e mycket möjligt att Rowan Atkinson spelar Voldemort i fyran..

3. Jag tror inte att Daniel Radcliffe vill avsäga sig rätten som Harry Potter. Han e stenrik. Han har bara blivit för gammal för att spela.

4. Dumbledore dog en vecka efter att 2:ans film kom ut... Det e en ny i 3:an.

Nivå 7 · Fuskare

stort Harry potter-f*n eller?

Nivå 1 · Novis

Jag har hört rykten om att han som spelar mr bean skall spela voldermort

i harry potter 4:an

jag tycker att det blir hemskt.

allt kommer att bli komisk

jag har också hört det och det kommer bli sämst med rowan atkinsson som voldemort
Nivå 4 · Lärling

jag tror inte det blir komiskt men bin ser lite rubbad ut så det jör väl voldermort det också :D
Nivå 5 · Fuskare

asså ja fattar inte hur radliffe kan bli för gammal, han åldras ju i böckerna också

Nivå 5 · Fuskare

Ja, det gör han. Men han är 2 år äldre i verkligheten, så dom måste kanske byta. :(

Nivå 2 · Novis

Daniel Radcliffe har typ blivit så lång så att han inte ser ut att va 14 år längre...... Ja, jag e ett stort Harry Potter f*n..

Nivå 4 · Lärling

Ja, det gör han. Men han är 2 år äldre i verkligheten, så dom måste kanske byta. :(

dom får väll göra 4:an och 5:an på ett år då ligger dom bara ett år efter
Nivå 2 · Novis

hur många filmer kommer d att bli minst fem iallafall

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

man kan ju inte ta Rowan Aktinson seriöst... vilken B film det komemr bli...

Men dom som spelar Harry(daniel), ron(vet ej hans riktiga namn) och hermione(emma) sa att dom inte villa göra fyran som film? Rowan som voldemort är bara bullshit, såna rykten sprider tokstollar

På den officiella Harry Potter sidan så var det ett länk med ett Daniel Radcliffe QA(question&answer).Där svarade Daniel att han skulle göra Harry Potter och den flammande bägaren och så skulle han vad som händer.
Nivå 2 · Novis

1. Dumbledore dog som sagt ett kort tag efter att 2:an's film kom ut, nu spelas dock dubbledore av samma person som spelar gandalf i sagan om ringen.

2. Rowan Atkinson kan inte bli Voldermort. I 2'an så träffar ju harry på voldemort som elev, och skulle dom ta in Rowan, så skulle de se för olikt ut... möjligtvis me massor av smink... ;)

7 Jun 2004
Nivå 7 · Fuskare

1. Dumbledore dog som sagt ett kort tag efter att 2:an's film kom ut, nu spelas dock dubbledore av samma person som spelar gandalf i sagan om ringen.

2. Rowan Atkinson kan inte bli Voldermort. I 2'an så träffar ju harry på voldemort som elev, och skulle dom ta in Rowan, så skulle de se för olikt ut... möjligtvis me massor av smink... ;)

Tack! ;)
Nivå 1 · Novis

tror inte han är det

Nivå 3 · Lärling

haha fatta om han skulle göra det :lol:

f*n vad jag skulle skratta!

jag har hört en massa ryckten i skolan och på websidorna.com

va dog dumbledore spelaren??

men va coolt med Ian McKellen eller vad han nu heter...

vem kommer att spela dumbledore?

Han som spelar Gandalf i sagan om ringen, det skrev ju Thunder Dragon!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in