Jag har hört rykten om att han som spelar mr bean skall spela voldermort
i harry potter 4:an
jag tycker att det blir hemskt.
allt kommer att bli komisk
Jag har hört rykten om att han som spelar mr bean skall spela voldermort
tror,ej det
jag har hört en massa såna ryckten.
men vet ej vad jag ska säga!
Menar du Rowan Atkinsson?Jag har hört rykten om att han som spelar mr bean skall spela voldermort
jepp,han menar han
Det tror jag inte att han gör!
tro på bara
vadå`? tro på bara jag tror inte det
men det tror jag!
tror knappast de
Han Voldemort? du måste skämta!
Ja ytot inte på de, men de skulle va väldigt komiskt! :P
Jag tror inte det skulle vara så bra att ha han som Voldemort :)
Jag tycker inte att han passar så bra som Voldemort. Men det ska bli intressant. Men han är en bra komiker.
var har du hört det ryktet? isånnafall måste han dränkas i gips så han får en rejäl mask så man inte känner igen honom annars blir den tokig:/ men om du har ngn sida där det står ngt så ska jag överväga.Jag har hört rykten om att han som spelar mr bean skall spela voldermort
Fyran kommer inte på film! :( Det slutar vid 3:an! :( Det har jag åtminstone hört! :huh:
Nej, fyran håller på att spelas in nu.Fyran kommer inte på film! :( Det slutar vid 3:an! :( Det har jag åtminstone hört! :huh:
Och mr. Bean som voldemort hahahaha, skitkul.
Men dom som spelar Harry(daniel), ron(vet ej hans riktiga namn) och hermione(emma) sa att dom inte villa göra fyran som film? Rowan som voldemort är bara bullshit, såna rykten sprider tokstollar
dom kommer ju såklart hitta nya skådisar, och de e inte ens säkert att dom ska sluta spela i filmerna
bra ide han skrämer alla <_<Jag har hört rykten om att han som spelar mr bean skall spela voldermort
och det är bara 3:an dem ska spela dem planerade att spela upp 4:an fast DAMBELDOR är ju död skådespelaren så dem gör inte mer filmer det var så att dem skulle göra 7 filmer men det gick inte
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in