Gäst 0012 Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 a men poäng onödit att det kom det är bra att alla får rank o sen ingen poäng ingen affär o spelen ska kosta gratis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 det är nästan mer spamm när det gäller rank än poäng. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 Men Admin, När ska du ta reda på vad alla vill ha och när ska du fixa det som alla röstade mest på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thebest Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 Men Admin, När ska du ta reda på vad alla vill ha och när ska du fixa det som alla röstade mest på? undrar jag med! eller han har nog satt tid på hur länge omröstningen ska vara på.men när slutar den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 På fredag slutar den.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 Hmm, ganska jämt nu. Föfan!! Alla måste rösta på gratis spelande!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 ja hoppas det blir gratis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 På fredag slutar den.. Men det är ju fredag! Kan du inte fixa gratis nu? :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 Man MÅSTE få välja, jag vet ju inte vad "Simon" är, men ska jag kasta 10 poäng i sjön för att kolla vad det är? :? ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thebest Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 På fredag slutar den.. Men det är ju fredag! Kan du inte fixa gratis nu? :roll: men han menade nog fredag den 21/11/03 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 Men hallå vilket sjasande om det ska kosta! Vet ni inte hur man gör för att spela samma spel igen gratis t ex. du betalar en gång men skör spelet 10ggr. Det är lätt 8) . Men jag säger inte hur för då.....ääää ni fattar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 a men poäng onödit att det kom det är bra att alla får rank o sen ingen poäng ingen affär o spelen ska kosta gratis Jo men de spelen spelar man ju inte för at tdet är ens favvo spel! Inte jag i alla fall, jag spelar hellre PS2 liksom, på det sättet spelar jag bara det för valutan om ni förstår.. MEn breakout spelen är faktiskt roliga som skrivet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg