0013 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Vadå som terminator? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 undrar jag med... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Håller med dig ps2_boy jag håller med,det är ju kanske jätte dåligt sen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkis Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 det kansje är dåligare grfik andå: men kansje bätre också? man vet aldrig hur det komer att se ut DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Spelen var såå mycket bättre förr. Jag får nostalgianfall om jag ser omslaget till nåt spel från 1985-1994. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 tycker inte jag det ska vara bra grafik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Jag saknar Fantasmagoria. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Man kan alltid drömma men sen måste man tömma..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Jag saknar det ögonblicket då jag fick mitt Starwars rebell asullt....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Undrar hur det är om 50år, flygande dator :) Bättre med en vanlig dator annars flyger den hit fit hit dit när den får virus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 tänk hur spelen kommer se ut om tio år då kommer vi skratta åt dagens grafik=) den måste vara otroligt bra0) det låter coolt :cool: :cool: :medieval: :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 5 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 grafiken kommer vara så bra att.....man kommer att komma kunna få en levande tamagutchi typ...eller något,... va inget *host* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg