Dream Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 har inga fantasier om du säger så man vill ju känna det på ritigt man kan ju säga att du är en soffpotatis men ja alla är olika :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 roligt att sparka i luften mot 3 D monster Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 tänk efter lite nu om man är i en 3d simolator då känns allt som riktig men allt är 3d Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Ja det gör det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 men håller med det jag säger :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Ja, man tar på sej såna 3D glasögon, så komemr en hologram, värld upp anpasad efter ens hus, typ. Så fienderna finns typ i mitt rum, fast inte på riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Ja, man tar på sej såna 3D glasögon, så komemr en hologram, värld upp anpasad efter ens hus, typ. Så fienderna finns typ i mitt rum, fast inte på riktigt. Tänk om man fick springa och så själv. Jobbigt... Fram, tillbaka, fram, tillbaka... heeh.. Det var bara en tanke. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 hmm ni fatta nog inte jag ska förklara igen det där med 3d glasögonen är för att det inte ska påverka att man ser dubbelt alltså (d) menas dimensioner alltså 3d är 3dimensioner och ni glömde att jag sa en 3d simulator det man gör påverkas i vekliheten i spelen. en 3d simulator är en rum som är ja rätt så stor och är teknisk alltså dator påverka den rummen och illisoner kommer men det känns som ritig fast i 3d Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 vissa är verkligen intelligensbefriade. det är inte ett par glasögon man köper hem, utan lär vara en stor dator. eye toy har ju lite av det, då man kan slåss och så. kan vara kul, men grymmare om man ser det direkt framför sig. sån skulle man ha... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 ja här ha vi en smart en jag ger dig 5 av 5 smarthet ok ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stabil Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Han menar ju att när man sätter på sej glasögonen komemr det fram hologram gubbar som man tex kan skjuta, tror jag ;) Jag tror tv-spelen bara tar slut för ingen har fantasi kvar, för alla är utbrända i hjärnan. Eller så stannar vi här. 2004. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 hmm du fattar lite men fattar ändå inte helt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg