Fruktnystan Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 1.Var fångar man Snorunt(har sett den på kort)? 2.Hur utvecklar man Ninjask?
Sleeping Dragon Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 1. vilken är snorunt? 2.ninjask får man ifall man levlar en nincada. och ifall du vill ha en shedinja så ska du ha en plats tom i din arme och en pokeboll i ryggsäcken (ifall du har master ball lägg in den på PC) sen när nincada utcecklas får du en shedinja automatiskt. det var de :)
Karata Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 snorunt finns i is-grottan (tror den heter shoal cave, men de kanske var någon annan grotta)
Sleeping Dragon Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Skrivet 5 Juni 2004 Nu vet jag vilken snorunt är :) Man får han i shoal cave. det finns ett litet is ställe där i grottan. där finns han. knibbe menar du det där med shedinja? ifall du menar det så har jag gjort det.
Karata Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Skrivet 5 Juni 2004 jag skrev ju innan var snorunt finns, de behöver inte skriva de igen då... :rolleyes:
Fruktnystan Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Juni 2004 nu ha ja snorunt han e ju jättesällsynt och på vikken lv utvecklas han ti glalie
Rekommendera inlägg