Fruktnystan Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 1.Var fångar man Snorunt(har sett den på kort)? 2.Hur utvecklar man Ninjask? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sleeping Dragon Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 1. vilken är snorunt? 2.ninjask får man ifall man levlar en nincada. och ifall du vill ha en shedinja så ska du ha en plats tom i din arme och en pokeboll i ryggsäcken (ifall du har master ball lägg in den på PC) sen när nincada utcecklas får du en shedinja automatiskt. det var de :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 snorunt finns i is-grottan (tror den heter shoal cave, men de kanske var någon annan grotta) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst G.R.I.M Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Den Heter Shoal Cave! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knibbe Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 har du gjort det kalles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 e snorunt sällsynt????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sleeping Dragon Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Nu vet jag vilken snorunt är :) Man får han i shoal cave. det finns ett litet is ställe där i grottan. där finns han. knibbe menar du det där med shedinja? ifall du menar det så har jag gjort det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 jag skrev ju innan var snorunt finns, de behöver inte skriva de igen då... :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 nu ha ja snorunt han e ju jättesällsynt och på vikken lv utvecklas han ti glalie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 :ph34r: B) Level 45 eller 47 B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg