pollenallergi Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Skrivet 5 Juni 2004 Jag har oxå fått min... Tråkigt att din prenumeration har gått ut.. Lr så är det ett lokalt postproblem Citera
Gäst 0011 Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Skrivet 5 Juni 2004 DVD:n är bara för prenumeranter alltså. Men om man köper The chronological Donald så behöver man inte DVD:n. Kanske bara för att spela Lyckoträffar haha lyckoträffar man vinner alltid 3 gången dom andra 2 förlorar man ju bara på Citera
Gäst Donald Duck Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Skrivet 5 Juni 2004 Den släpps i affär på tisdag men man får inte DVD:n vad jag vet. fast jag mailade [email protected] dem sa man får DVD.N om man köper tidningen.fast min premie present i prenumation kommer vara en dvd hehe Citera
Shadowbeing Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Skrivet 7 Juni 2004 (Donald-Duck @ 05/06-2004 17:34:31) Den släpps i affär på tisdag men man får inte DVD:n vad jag vet. fast jag mailade [email protected] dem sa man får DVD.N om man köper tidningen.fast min premie present i prenumation kommer vara en dvd hehe Jag ska få filmen på VHS. Tror inte att det är samma. Citera
Gäst Donald Duck Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Skrivet 7 Juni 2004 aha men man kan beställa från WWW.CDON.COM 2 sortes kalle-anka dvd en heter alla älskar kalle och en är en dvd med 36 OLIKA Klassika kort filmer när du går in som på Donald Duck Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.