Rallypacker Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 Vet någon hur man tankar hem filmerna därifrån? Det står att man kan göra det från en länk, men när man har gjort det så funkar det ändå inte. Kan någon hjälpa mig? Citera
WeepingWonder Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 höger klicka och "spara mål som" kanske? Citera
Rallypacker Skrivet 5 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Juni 2004 Man går först in på nöje och väljer sedan film, där finns det man kan välja! Citera
Rallypacker Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Juni 2004 Man kan bara ladda hem viss musik som typ tonårsband har ghjort, och man går in på fliken "musik" och sedan kan man välja det andra där! Citera
ullbergan Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Skrivet 6 Juni 2004 varför vissar dom en massa låtar då? Citera
Rallypacker Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Juni 2004 Det är bara topplistan som medlemarna har röstant fram. Citera
Ratchet Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Skrivet 7 Juni 2004 Man går först in på nöje och väljer sedan film, där finns det man kan välja! Ledsen men jag tror inte att man kan ladda ner de! Men du kan ju högerklicka och välja spara som! Citera
Rallypacker Skrivet 8 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 8 Juni 2004 Nä, men det finns ett till flik efter åt Nöje> Musik> Ladda ner musik. Citera
ullbergan Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Skrivet 8 Juni 2004 Det är bara topplistan som medlemarna har röstant fram. okej då vet jag Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.