Gäst Zero_Tolerance Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 här i finland kommer hp 3:an nångång i augusti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Men om dom nu inte släpper den på VHS så kommer dom inte att sälja lika bra för att dom flesta har ju bara VHS-spelare hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 harry potter e bra. det kommer altid en massa vhs ska du se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 harry potter e bra. det kommer altid en massa vhs ska du se Jag vet det.Du tror väl inte att jag trodde på att den inte skulle komma på VHS.Filmer som har gått på bio kommer ju allatid på VHS&DVD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 ja. det vet jag. men problemen e att videon ska vara så dyra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 ja. det vet jag. men problemen e att videon ska vara så dyra! Om man verkligen vill ha videon så spelar inte kostnaden så stor roll. Och så dyr lär den faktiskt inte vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lazy Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Men vet ni exakt hur mycket den kommer kosta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Hur mkt kostade dom förra kan man ju tänka, men 150:- gissar jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Hur mkt kostade dom förra kan man ju tänka, men 150:- gissar jag på. Jo, det skulle ha varit ett bra pris. Men jag tror mer att det lutar åt 199:-. Filmerna bruka ligga där. De nya iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 om den kommer på dvd gör väl inget jag har en PS2 som jag kan kolla på dvd :) fast det brukar altid vara så att det kommer på DVD/VHS fast dvd har altid bättre grafik och ibland extra matrial och ibland en Bonus spel så var det i harry potter och devises sten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.