(=Sonic=Master=) Skrivet 16 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Jag tycker att Xbox är det självklara valet. Det är överlägset den bästa konsollen just nu. Xbox har så mycket mer än både PS2 och NGC. T ex: Xbox Live, en mycket bra DVD- spelare, väldigt bra spel, hårddisk. Den här listan skulle man kunna göra mycket, mycket längre. Jag håller med stonehead! Och varför skulle goldenmew vara inne på xbox-forumet om han/hon inte är inresserad av den bästa konsolen XBox! vadå jag skrev ju om jag skulle köpa xbox ............eller hur ........ och då svarade han att jag bordee köpa gc det e väl inget fel på det..................jag har ju okså nintendo gamecube och det e skit bra och har utklassande spel (så det så) :1_15firing: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bönan Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 JAG TYCKER ATT DU INTE SKA KÖPA X-BOX I HUVUD TAGET :!: :new_microwave: mvh: bönan bikboy och nathalie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bönan Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 JAG TYCKER ATT DU INTE SKA KÖPA X-BOX I HUVUD TAGET :!: :new_microwave: mvh: bönan bikboy och nathalie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 Du ska köpa Xbox Gamecube går snart i konnkurs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 18 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 knappast dom säger att det storsäljer och ska sänka priset för ennu mer köpare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queezer Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Vem f#n vad som sa att at Xbox är en tegelsten, inse fakta ju större det är ju bättre är det. Men Gamecube eller ska jag säga "Gaycube" är dålig en liten ful låda men ett handtag och väger mindre än en pingisboll, jag menar det kan inte finnas mycket i den pingisbollen, tja ett plasskydd runt men inge mer, fy f*n man blir så trött på människor som säger att Xbox är dåligt!!!! _______________________________________________ Xbox Rules the World!!! :new_cussing: Ju större desstu bättre? SÄLLAN!!!!!! Det finns lika mycket kvalité i "den lilla fula lådan med handtag" som i x-box! Jag tycker att gamecube och x-box är ungefär lika bra fast att jag gillar gamecubes spel bättre, så storlek har ingen betydelse!! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Vem f#n vad som sa att at Xbox är en tegelsten, inse fakta ju större det är ju bättre är det. Men Gamecube eller ska jag säga "Gaycube" är dålig en liten ful låda men ett handtag och väger mindre än en pingisboll, jag menar det kan inte finnas mycket i den pingisbollen, tja ett plasskydd runt men inge mer, fy f*n man blir så trött på människor som säger att Xbox är dåligt!!!! _______________________________________________ Xbox Rules the World!!! :new_cussing: Ju större desstu bättre? SÄLLAN!!!!!! Det finns lika mycket kvalité i "den lilla fula lådan med handtag" som i x-box! Jag tycker att gamecube och x-box är ungefär lika bra fast att jag gillar gamecubes spel bättre, så storlek har ingen betydelse!! :evil: Haha, gamecubes discar rymmer mindre än vanliga som xbox har. HAHAHA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 20 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 det e ju bara bätre att ha s,å en att ha ett fett stort tv-spel som täker hela sverige (så HAHAHAHA) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 20 November 2003 Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 köp inte xbox och ännu mindre gamecube dom är skit köp playstation 2 ps: bikboy har inget playstation 2 han letar fusk åt bönan som fick sitt playstation 2 av sin brorsa han har inte köpt ett enda spel han har fått alla av sin brorsa :lol: :shock: :? :D 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 21 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 ASSO DET VAR INTE SÅ HÄR DET SKULLE BLI JAG STÄLLDE EN FRÅGA OM JAG SKA KÖPA XBOX INTE VILKET TV-SPEL SOM E BÄST LIKSOM NI KRIGAR OM PS2 XBOX OCH NINTENDO GAMECUBE MEN FRÅGAN VAR JU SKA JAG KÖPA XBOX VAD TYCKER NI Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 ASSO DET VAR INTE SÅ HÄR DET SKULLE BLI JAG STÄLLDE EN FRÅGA OM JAG SKA KÖPA XBOX INTE VILKET TV-SPEL SOM E BÄST LIKSOM NI KRIGAR OM PS2 XBOX OCH NINTENDO GAMECUBE MEN FRÅGAN VAR JU SKA JAG KÖPA XBOX VAD TYCKER NI Jag tycker du ska köpa xbox. Om du vill veta varför så citera och fråga varför. 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 22 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 ASSO DET VAR INTE SÅ HÄR DET SKULLE BLI JAG STÄLLDE EN FRÅGA OM JAG SKA KÖPA XBOX INTE VILKET TV-SPEL SOM E BÄST LIKSOM NI KRIGAR OM PS2 XBOX OCH NINTENDO GAMECUBE MEN FRÅGAN VAR JU SKA JAG KÖPA XBOX VAD TYCKER NI Jag tycker du ska köpa xbox. Om du vill veta varför så citera och fråga varför. 8) men varför ska man inte köpa gamecube det e bra att ha minneskort ävän om det raderas för då kan man tea med det till kopisar och spela där men på xbox måste man bära hela tv-spelet PS : värför (du sa att jag skulle fråga det) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg