Hoppa till innehåll

ska man köpa xbox


Rekommendera inlägg

va vadå ett spel det e f*n flera spel

t.e.x mario kart double dash

fifa 2004

phantasy star online 1 2

1080 avalenshe

 

med mera så hål truten

 

förlåt då... :cry: jag glömde double dash, fast jag visste inte att avalenche och fifa går att spela på internet... ... :frown: laggar det nåt när man spelar? Det laggar bara på Halo till XBox. Fast det är inte gjort för att spela mot andra på internet. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 102
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Xboxplayer

KÖP XBOX!!! Köp inte en liten ful kub utan DVD eller hårddisk. Köp inte heller en ful, konstig, platt, hårddiskslös nejstation. Köp en snygg konsol med hårddisk och bra DVD.

 

XBOX REGERAR!!!!!

 

:new_snipersmilie: Playstation2 :new_snipersmilie: Gamecube

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

KÖP XBOX!!!  Köp inte en liten ful kub utan DVD eller hårddisk. Köp inte heller en ful, konstig, platt, hårddiskslös nejstation. Köp en snygg konsol med hårddisk och bra DVD.

 

XBOX REGERAR!!!!!

 

:new_snipersmilie:   Playstation2           :new_snipersmilie:  Gamecube

 

 

Jo

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Här har du nåra tips på hur du får reda på om du vill ha det

1. har du råd med det

2. vill du ha den

och slutligen om du nu har svarat ja på båda så: Kööööööööööööp den

 

och om du köper den köp från www.console.se så kan du för bara typ 3000 få en chippad xbox med större hårddisk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

KÖP XBOX!!!  Köp inte en liten ful kub utan DVD eller hårddisk. Köp inte heller en ful, konstig, platt, hårddiskslös nejstation. Köp en snygg konsol med hårddisk och bra DVD.

 

XBOX REGERAR!!!!!

 

:new_snipersmilie:   Playstation2           :new_snipersmilie:  Gamecube

du e väldit rolig du hahahaha tänk efter llite om du tycker att gamecube e en ful liten kub utan dvd (så kommer dvd till den år 2004)

och så skrev du att ps2 e ful, konstig, platt.

 

haha dumaste jag hört tänk efter titta på xbox den täcker f*n hella rumet värsta gigantiska konstigformade tegelsten som man kan ha i sitt rum

 

e dett kul att ha en tegelsten i rummet eller??

hälre att jag har ett snygg liten låda eller ett plattaare tv-spel som e bra en att ha en giganstisk tegelsten så :1_15firing: PÅ X box

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

KÖP XBOX!!!  Köp inte en liten ful kub utan DVD eller hårddisk. Köp inte heller en ful, konstig, platt, hårddiskslös nejstation. Köp en snygg konsol med hårddisk och bra DVD.

 

XBOX REGERAR!!!!!

 

:new_snipersmilie:   Playstation2           :new_snipersmilie:  Gamecube

du e väldit rolig du hahahaha tänk efter llite om du tycker att gamecube e en ful liten kub utan dvd (så kommer dvd till den år 2004)

och så skrev du att ps2 e ful, konstig, platt.

 

haha dumaste jag hört tänk efter titta på xbox den täcker f*n hella rumet värsta gigantiska konstigformade tegelsten som man kan ha i sitt rum

 

e dett kul att ha en tegelsten i rummet eller??

hälre att jag har ett snygg liten låda eller ett plattaare tv-spel som e bra en att ha en giganstisk tegelsten så :1_15firing: PÅ X box

 

 

 

Till att börja med så undrar jag hur f*n man ska få dvd till gc. Den andra grejen jag undrar är hur j***a litet rum du har eftersom du inte kan få in den ULTIMATASTE KONSOLEN SOM FINNS nämligen XBOX.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...