Jago Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 e dreamcast bra ??? Ja, det finns bra spel också till DC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
W3z3R Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Jag har ett dreamcast men bara 2 spel vet inte vart man kan köpa spel nån som veT? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 jag har varken dreamcast, playstation,x-box eller gamecube (har NES) men jag provspelar en heldel åt spelföretag, och bara ett roligt tillägg, första gången jag provade dreamcast så hade sega i sverige importerat 6 st dreamcast och varje konsol kostade 9 tusen styck att köpa och få dom till sverige, själv vart jag mycket glad över att slippa gamla sugiga playstion 1 grafiken(typiskt tekken grafik) men gud inte ens nuvarande ps 2 spel slår grafiken.... x-box, väldigt fin grafik, men herregud! hur ska man få plats med fingrarna på kontrolen, den är ju stort som ett hus! (diggar inte x-boxs handkontroll) du verkar ha ett mycket trevligt jobb!jo, Xbox kontroll är lite klumpig, men härlig på sitt sätt. dock gillar jag inte GCs handkontroll, ger mig skavsår... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Hur kan den göra det? Föresten skulle jag ju komam och klippa bort dom där grejerna med en nagelklippare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 jo. men jag vägrar köpa GC för att det inte kommer några spel som intresserar mig dit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Okej, då är det nog FÖRSENT :( :( :( köp begagnat i spelbutiken.se eller om du bor i stockholm finns det i skärholmen en lopp marknad där finns det NES SNES G&W SEGA SATURN DREAMCAST du kan köpa för biligt pris ska köpa dära NES för 499 kr inkl 2 slaxs mario spel :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 jo. men jag vägrar köpa GC för att det inte kommer några spel som intresserar mig dit. Det finns ju nyare och förbättreade versioner av dom bästa DC spelen Jöö! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Men dom roligaste DC spelen finns konverterade till XboX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 SA? Nope. SA2? Nope. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg