Gäst NightShade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 (redigerat) Hfm! Harry Potter är en liten bortskämmd unge som skryter om sitt j*vla ärr i pannan! :angry: Jag gillade harry potter förut men nu hatar jag han! :angry: Han e bara så.....STÖRANDE! Jag fattar inte är värkligen den filmen så jädra bra ientligen!? <_< Redigerat 9 Juni 2004 av NightShade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 är filmen lika bra som boken. jag skulle bli paff isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Idag såg jag den den var Super Super bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 min kompis såg den på prämieren lyxigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Hfm! Harry Potter är en liten bortskämmd unge som skryter om sitt j*vla ärr i pannan! :angry: Jag gillade harry potter förut men nu hatar jag han! :angry: Han e bara så.....STÖRANDE! Jag fattar inte är värkligen den filmen så jädra bra ientligen!? <_< Har du läst böckerna? han skryter ju inte om ärret, tvärrtom han vill bli av med det!!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst phile93 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 filmen är as bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Filmen var ju skitdålig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.